تور گرجستان

تور گرجستان

تور گرجستان

تور گرجستان

تور گرجستان

  • ۰
  • ۰

رستوران های خوب کیش1398

رستوران عمو اکبر کیش

رستوران عمو اکبر کیش جز رستوران های بسیار معروف در جزیره ی زیبای کیش می باشد که رو به روی بازار پانیذ قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای دریایی سرو می شود و میگو چینی این رستوران بسیار معروف می باشد. برای آن دسته از گردشگران تور کیش که قصد دارند در سفر خود غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و سالم را میل کنند این رستوران گزینه مناسبی می باشد.


رستوران پارادایس کیش

رستوران پارادایس کیش رستورانی با محیطی فوق العاده زیبا و آرام و کارکنانی صمیمی می باشد که با طراحی بسیار زیبا و طعم غذاهای بسیار خوش طعم , باعث انتخاب این رستوران توسط گردشگران زیادی از تور کیش شده است. در سفرتان به این رستوران ایتالیایی با منوی غذاهای ایتالیایی سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.


رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش یک رستوران کلاسیک و شیک می باشد که با منوی رستوران شامل غذا های فرنگی, ایرانی طرفداران بسیار زیادی دارد. این رستوران با ظرفیت 110 نفر در کیش, صدف, فاز 1, ساختمان بساک, طبقه 3 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش تیر 98 می باشد. کارکنان رستوران بسیار صمیمی و خوش برخوردند و فضای رستوران بسیار لوکس و شیک است.


رستوران خاطره کیش

رستوران خاطره کیش در مرکز جزیره کیش در طبقه بالای مرکز خرید ایرانویچ واقع شده است .در رستوران خاطره انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می شود و قیمت غذاهای این رستوران متوسط می باشد.رستوران خاطره کیش با ظرفیت 150 نفر, وای فای رایگان, رزرو میز برای مجالس و ارسال رایگان در جزیره کیش پذیرای تمامی مهمانان تور کیش تابستان 98 می باشد. فضای رستوران بسیار لوکس و مدرن است و دکوراسیونی زیبا برای راحتی و لذت مسافران ارائه می دهد.

شماره تماس رستوران:44424984

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
  • ۹۸/۰۲/۲۴
  • فرناز پناهی ینا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی