تور گرجستان

تور گرجستان

تور گرجستان

تور گرجستان

تور گرجستان

  • ۰
  • ۰

شب های کیش

معرفی:شاید در شهر های دیگر ایران شب ها خیلی اهمیت و زیبایی خاصی نداشته باشد ولی در جزیره کیش مسافران تور کیش میتوانند از تمامی ساعات شبانه روز، مخصوصا شب های کیش از تفریحات متنوع لذت ببرند. شب های کیش حتی در ماه های گرم سال نیز دارای هوایی خنک توام با نسیم دلنشین می باشد که باعث می شود با خیال راحت در سطح جزیره قدم بزنید و یا با موتور و یا دوچرخه دور جزیره را رکاب بزنید. مسافران عزیز اگر اهل پیاده روی نیستید می توانید به اسکله های مخصوصی که در نزدیکی سواحل کیش ساخته شده بروید و از کافه و رستوران آن محدوده با یک نوشیدنی خنک فوق العاده از خود پذیرایی کنید.این جزیره می تواند میزبان افرادی با سلیقه های متفاوت باشد، به طور مثال کسانی که به شلوغی عادت ندارند و فضا های دنج و خلوت را ترجیح می دهند، می توانند ساعاتی آرامش بخش را در اسکله سپری کرده و به تماشای چشم انداز بی نظیر جزیره هنگام، تاریکی هوا و ستاره های درخشان پراکنده در آسمان شب و گوش سپردن به صدای آرامش بخش برخورد آب به اسکله و صخره ها بپردازند. قدم زدن در سواحل نیلگون کیش یکی از پر طرفدار ترین تفریحات کیش محسوب می شود.مسافران عزیز تور کیش که به جنگ های شبانه علاقه دارند میتوانند از ساعت 9 شب تا پاسی از شب را در برنامه های زنده شبانه را بگذرانند. این برنامه‌ ها به دلیل اینکه در منطقه آزاد کیش اجرا می ‌شوند با بقیه برنامه‌ های اجرا شده در ایران بسیار متفاوت است.چند کشتی در جزیره وجود دارند که شب ها برنامه های شادی را همراه با شام به همراه موسیقی زنده بر روی دریای خلیج فارس از مسافزان تور کیش تابستان 98 پذیرایی می کنند.

شب های کیش


بیگ بال کیش

معرفی:بیگ بال یکی از تفریح های محیج و هیجان انگیز کیش میباشد.بیگ بال همانطور که از اسمش پیداس یک توپ بزرگ از جنس پلاستیک میباشد و با رفتن داخل آنها میتوانید روی آب شناور باشید و لذت ببرید.دوستان یا خانوادتان نیز میتوانند از بیرون شما را به حرکت در بیاورند.برای استفاده از این بیگ بال ها باید به شرابط جوی آب و هوا توجه کرد و فقط زمانی میتوان از آنها استفاده کرد که هوا طوفانی نباشد و آب دریا کم موج باشد.برخی از این حباب ها بقدری بزرگ میباشند که مسافرین عزیز تور کیش تیر 98 میتوانند دو نفری به داخل آنها رفته و لحظات خوشی در آنها سپری کنند که در این حالت کنترل آن نیز راحت میشود.بیگ بال برای آقایون و خانم ها قابل استفاده میباشد و و قیمت و هزینه آن نسبت به مدت زمان استفاده متغییر میباشد.با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن حباب ها از طرفی به طرف دیگر، خنده هایی از عمق دل بر روی لبانتان نقش می بندد.اگر به این جزیره سفر کردید حتما از این بازی محیج برای ثبت لحظات خوش استفاده کنید.

بیگ بال کیش


قنات کیش

قنات کیش یکی از مناطق گردشگری و تاریخی جزیره کیش است که با بیش از 2500 سال قدمت در عمق 16 متری زیر زمین قرار گرفته و سقف آن پوشیده از صدف و مرجان است و از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌ . آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره کیش از این قنات تامین می شد.شهر زیر زمینی کاریز در تور کیش در فاز یک خود به قسمت های مختلف از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی تئاتر, سالن کنفرانس، گالری های هنری قابل بهره برداری خواهد بود.


 

جزیره مینو کیش

جزیره مینو با جمعیت حدود 12 هزار نفر در نزدیکی کیش و ما بین آبادان و خرمشهر قرار گرفته که در گذشته به صلبوخ معروف بوده است. این جزیره بیشتر جنبه تفریحی برای گردشگران تور کیش دارد. شغل اصلی مردمان این جزیره کشاورزی و پرورش دام می باشد. در جزیره مینو 5 نهر جریان دارد و سراسر از نخلستان پوشیده شده است که بیشتر ساکنانش اعراب می باشند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
  • ۹۸/۰۲/۲۴
  • فرناز پناهی ینا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی